Friday 20 April 2012

kenangan itu menyesakkan dadaku

tidak pasti siapa yg tersentuh jika terserempak tempat kita bertenu dulu...adakah ku yg khayal kehadiranmu atau sememangnya kau di sini ? kedatangan aku ni bukan utk mu lagi...klu blh aku memang tak nak datang sini...terlalu banyak kenangan kita..tapi ini semua demi kerjaya aku.. pedih...sekiranya memang kau ada di sini
aku ingin memadam semua tentangmu.. tapi tempat ini membuatkan aku terimbas kembali kenangan kita..
adakah kau berada di sini ? aku dapat merasa kehadiranmu..pelik juga.. aku terasa bagai kau di sini.. ahhh ! ini semua mainan perasaan.. kita tak di takdirkan bersama utk masa yg lebih lama...segalanya sudah di tentukan..
biarlah....aku begini.. kini aku bangkit membuktikan yg aku boleh hidup tanpa kau di sisi aku lagi.. dan kini aku juga bahagia walaupun dulu segalanya terlalu berat utk aku hadapi..
aku percaya... setiap yg berlaku pasti ada kebaikannya.. Allah tak kan menjadikan sesuatu terhadap kita tanpa sebab..
cinta sememangnya bukan milik kita..cinta kau dan aku tak kan mungkin bersatu..aku tidak akan pernah lagi mengizinkan kau berada dlm carta hati aku utk saat ini dan selamanya..
ya Allah..aku mohon padamu.. janganlah kau pertemukan aku lagi dengan dia..
aku tak mahu memandang wajah yg pernah menyakiti aku..sampai mati aku benci..biarlah aku tanggung sendiri dosa kerana membenci nya..

ya Allah...Alhamdulillah..aku bersyukur dan bahagia atas segala yg kau berikan pada hambamu ini..

2 comments:

  1. janganlah putus asa dan membenci. biarlah yang tertulis dalam Alquran seratus kali bahkan beribu kali pun minta maaf tapi dosa pun tak bisa diampuni... ^_^ maaf kalau salah maklum saya seorang arteis

    ReplyDelete
  2. terima kasih sahabat.. aku tidak membenci pada dia,aku cuma benci pada perbuatannya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...