Saturday 14 April 2012

malu tak bertempat


mcm2 bab malu..ada orang malu bila jumpa kaum yg berlawanan tapi itu bukan aku kutt.. Kadang2 ada jugak.

Malu aku yg paling kritikal dan tak bertempat iaalaah (malu pulak nak ckp,nnt org ckp ntah apa2 ntah kan) ookklah...  aku teramatlah maluu bila makan,tambah2 lagi klu ada org tgk dan terpaksa mkn dgn org yg aku tak kenal sgt.. Sampai tahap mengigil satu badan.. Ntah lah mungkin aku ni jenis spesis yg blh mkn depan2 keluarga aku je kutt kan.. Tapi skrg aku dah blh kawal skit bila terpaksa makan depan org lain,buat dekk padahal malu tu tetap ada..dan sebenarnya aku ni giler mkn cuma malu makan depan org asing jer

Tak tahu lah,sampai skrg tetap tak blh nak ubah perangai malu tak bertempat aku ni just blh control je..

Ok lah.. InsyaAllah ada lagi cter yg nak aku kongsi bersama.. Tunggu ye kawan :-D








Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...