Sunday 15 April 2012

hati menangis

hati menangis ? ya..hati menangis berbicara saat mulut tak mampu berkata2,
sedih kan..mana tak sedih saat dalam ketakutakan bukan nak redakan ketakutan ni malah di marah dan di tenking..
hati mana yang tak menangis ? bibir tersenyum tak mungkin (aku bukan begitu) tak pandai nak buat2 hepy klu hati sakit..salah ke bg kata2 semangat saat org ketakutan dan memerlukan,lainlah klu kena bg sejuta baru org tu blh tenang..klu tu aku pun tak sanggup..haissh ! mmg mcm ni lah lumrah hidup kan,org yg kita perlukan selalu buat hati kita menangis tapi kita still sayangkan dia..knape ? mungkin ni lah "cinta gila" argghh..sakit hati bila d ingatkan balik,,

p/s : hrmm..apa yg aku ckp maybe korang tak faham..sbb kadang aku sendiri pun tak faham dgn hidup ni.
2P pemalu terlampau dan penakut terlampau itulah aku yg kadang menyusahkan org terdekat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...