Monday 16 April 2012

aku mencintainya kerana ...............

aku mencintainya kerana dia juga mencintai aku..ye lah tak kan nak syok sorang pulak kan an an..itu tidak adil jika ia terjadi hehee.. paling penting kejujuran,kepercayaan dan kesetiaan.. 3K ni wajib ada dlm sebuah perhubungan..klu dh ada 3K ni kemana anda pergi anda tetap anda.. ya ya.. manusia blh berubah walau sesaat pun.. manusia blh mengubah rasa wlupn bertahun2 kenal..dari sayang berubah benci dan dari benci berubah suka..itu lumrah kehidupan.. apapun yang terjadi bagi aku cinta itu indah... dan aku juga terlahir kerna cinta..aishh ! terjiwang pulak aku..huhu..ya ya..sememangnya aku ni seorang yg berjiwa seni sehingga aku mendapat gelaran "ratu jiwang" oleh kwn2 sengal ubi kayu aku tuu...ahh ! biasa lah.. tak jiwang bukan manusia lah org tu..baru ada soul tapi...tapi... jangan selalu jiwang2 ni nnt org nak ter uWerkk  pulak..

sesungguhnya aku mencintainya kerana Allah s.w.t dan kerana ia cinta yg halal

p/s : cintailah sungai kita..k bai..semoga kita bertemu lagi di lain entry ku...:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...