Wednesday 18 April 2012

kelewatan ketidoran

sekarang jam tepat menunjukkan pukul 3:20 minit pagi dan aku masih lagi belom tdo.. tgk bola ? ya..sudah tentu tidak sbb aku bukan peminat fanatik bola yg sanggup bersengkang mata demi bola..pasti tidak sama sekali..
hrmm..fuhh ! lega..baru je siap memPacking barang2..sakit segala urat..lenguh woo.. malam ni agak panas skit.. aku membiarkan pintu terbuka tapi gate aku kunci lah..hehee..time2 mcm ni lah byk muka2 pecah rumah yg sedang aktif bergiat di luar sana..lebih baik berjaga2 dr sikap sambil lewa..takut jugak rumah aku jadi sasaran mereka..aku masih fobia bila teringat ttg rumah aku pernah di pecah masuk dulu oleh penyangak2 ni..sbb tu lah skrg aku akan pastikan gate sentiasa terkunci..bukan apa..tak nak banana berbuah two time..
org tua2 kata klu malam panas tanda nak hujan..klu hujan.. horaayy ! bestlah tdo mlm ni kan an an... mendung tak beerti hujan apalagi klu panas..tapi itu semua mana kita tahu..segalanya Allah s.w.t yang tentukan..

p/s : mata pun dah mula mengecil..selamat malam..
pastikan rumah anda di kunci sblm tdo..ambik sikap prihatin demi keselamatan kita :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...