Sunday 15 April 2012

entry tak bernama

Sakit hati betol lah dgn sekor mambang ni,ade ke patut letak anak dia dr tadi lagi tak ambik2..pe dia ingat rumah aku ni pusat asuhan kanak2 ke.. grrrr..klu nak meniaga cari lah org utk mengasuh anak pastu yg si bini dia kerja,ni tidak pantang tgk aku ada rumah mesti nak suruh tlg tgk2 kan anak dia kunun padahal letak dr tengahari sampai ke mlm pun tak mai2 ambik lagi.. Aku bukan benci budak ni tapi tak suke dgn perbuatan bapak dia yg suke ambik kesempatan di atas kebaikan aku..mmg lah kadang2 aku suka main2 dgn budak ni tapi tak bermakna aku nak jadi pengasuh tak berbayar pulak..hari cuti aku nak rehat2 bukan nak jadi pengasuh.. Dah la si budak ni manja sgt2~~ pantang marah nak erkkk menangis jerk, kerja dia suka sepah2kan rumah pulak tu.. Aishh! Sape tak geram kan ?


P/s huhh!  lega bila dapat lepas gramm... Sory sbb jadikan blog ni tempat meluah perasaan pulak :-)


Pada yg baca ni mesti boring dan kata ntah pape kan,tapi.. Klu bkn kat sni kat mana lagilaa tempat sye nak mengadu naseb..werkk :-P


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...