Wednesday 20 June 2012

Terima Kasih Follower ke-100

Terima kasih kepada follower yg ke-100 kerana telah menggenapkan agka ratus ke dalam blog AyuDotComSiPemalu dan tak lupa juga milion2 terima kasih kepada dari yang pertama follower blog ni hingga lah kepada yg ke-100 follower blog ni.. terima kasih sekali lagi! aku rasa terharu sgt sbb ada juga yg sudi folo blog aku yg tak seberapa ni..aku mula berjinak2 dlm dunia blog berawal dari april 2012, Alhamdulillah syukur sangat walaupun masih baru dalam dunia berblogging ni ada juga yg sudi meng'folo..

terjalin kemesraan di antara kita



semoga dengan adanya terjalin ikatan di antara semasa blogger kita semua lebih mesra.. kalau boleh jangan menjatuhkan sesama blogger,jika ada yang tak kena tegurlah secara baik dan berhemah.. "jangan kerana apa yg kita tulis boleh mengguriskan hati si pembaca " 

jika anda suka dengan penulisan aku, folo lah
mesti ada yang kata " alah,perasan lah ayuDotComSiPemalu ni,baru follower 100 dah nak heboh2 " takpe.. aku buat semua ni kerana aku menghargai semua yang membaca blog aku ni.. itu bermakna ada juga yg menghargai penulisan aku.. insyaAllah..lepas ni aku akan bawa artikel2 yg lebih menarik masuk ke blog ni semoga korang semua lebih seronok utk membaca kan.. takpe.. dari ratus boleh jadi ribu,dari ribu boleh jadi ratus ribu,dari ratus ribu mana tahu jadi juta pulak follower blog ni kan.. siapa tahu ? hehee.
dari awal aku buka blog ni sekadar suka2 utk meluah perasaan je..


p/s: panjang pulak ucapan aku ni dah macam YB rasanya..hehee.. ok,lah..aku nak sambung kerja mengpacking barang2 utk di bawa ke kota yg indah kabar dari rupa tu.. malam ni aku dah nak bertolak kesana.. pasti kerinduan yg teramat sangat pada keluarga tercinta dan juga pada pengikut2 blog ni.. bila dah sampai sana mmg susah skit nak aktif blog.. maklulah incik masa sentiasa menjelesi aku di sana nnt..
Doakan aku selamat sampai ye..dan semoga Allah sentiasa melindungi aku dlm perjalanan kesana.. Amin 

1 comment:

  1. Mantap..............
    follower tidak penting yang penting artikel itu berguna buat orang banyak...

    In My Humble Opinion (IMHO), Correct Me If I'm Wrong (CMIIW)..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...