Wednesday 13 June 2012

perasaan yang aku sendiri tak tahu nak beri nama apa

pernah tak tiba2 korang rasa mcm nak nangis atau moody tanpa sebab ? ya ya.. tanpa sebab ? kenapa dan mengapa perasaan tu selalu menyelubungi aku semenjak dua menjak ni.. kadang2 takut juga, takut terjadi sesuatu yg tak di duga.. semoga di jauhkan.. nauzubillah..
sebenarnya aku tak tahu nak taip apa..main taip apa yg terlintas dkt otak aku ni.. apa yg terlintas time ni aku taip.. hrmm
sebenarnya.. aku cume nak meluahkan apa yg aku rasa skrg ni.. mudah2han lapang skit dada ni. tadi tgk cerita seindah sakura..jalan cerita mmg tip top..hampir setiap episod aku tak pernah ketinggalan.. dulu aku tak berapa suke sgt dgn si fasha tapi semenjak tgk citer seidah sakura.. serius ni, secara tiba2 aku minat pulak.. hrmm  ermm.. betullah kata org "masa blh mengubah rasa" sbb tu ada kata pujangga mengatakan jangan terlalu dlm membenci..dan jgn terlalu dlm menyayangi...
ntah..tetiba pulak aku suke dgr lagu ni.. bukan sini, kat bawah tu.. haish ! layan jiwang pulak..
ok..lah, mata pun dah mengantok..Assalamualaikum dan selamat malam sahabat2 semua

 
                                                                                                        
 




 





2 comments:

  1. pernah sekali saja, itu cuma kerena pikiran kita dibuat tidak sibuk, coba kita buat pikiran sibuk sangat dengan hal-hal lain misal-nya edit templete blog pasti perasaan itu tidak akan datang...

    ReplyDelete
  2. terima kasih sahabat :) mmg benar apa yg kamu katakan.. jika di buat sibuk pasti perasaan tu tidak datang :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...