Tuesday 19 June 2012

keinginan yang semakin menjadi2 @ mengada2 ?

sejak kebelakangan ni aku asyik nak makan je.. sekejap2 lapar,padahal baru 10minit makan tapi tekak ni rasa mcm nak makan lagi.. aku ni tak normal ke?  korang pernah tak rasa mcm  aku ni ? haishh ! tak boleh tgk gambar makanan mesti secara automatik aku rasa lapar tahap gilerr.. tak tahan nye siap mengigil2 mcm org tak makan sebulan lagi.. setelah aku mengkaji dan menjalani uji kaji pada diri sendiri.. sebenarnya benda ni ,masalah otak kita sendiri.. pernah aku cube tipu otak sendiri.. "masa tu aku mmg lapar sbb tak mkn lagi so aku pun makan lah nasi sehingga kenyang..dan selepas itu tak sampai sepuluh minit tekak aku rasa mcm nak kena sumbat sesuatu lagi, aku pun dengan segera minum sekotak air milo " dan lepas tu rasa lapar tu dah hilang dgn sendirinya.." itulah tektik menipu otak kita sendiri" (rahsia ehh,jgn bgtahu org lain) hrmm.. u see! sebenarnya kita bukan lapar sgt,tapi mengada2 lebih kan..hehee










hahaa.. mesti korang terliur tengok gambar2 ni kan... jangan2 ! itu semua hanya mind set kita je..
tapi sekarang ni aku mmg tengah teringin giler nak makan pavlova.. tengok org2 dok post dlm fb,twitter dan blog2 gambar pavlova ni nampak mcm sedap je.. serius ..aku tak pernah rasa lagi pavlova dan mmg teringin sangat nak merasainya.. dekat kedai2 mcm mana yg blh dapatkan pavlova ni ye ? plss plsss..

nampak mcm sedap sgt !

p/s : kalau ada sape2 yg tahu dekat mana blh dapatkan pavlova yg nampak mcm sedap ni,tlg bagitahu ye :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...