Sunday 17 June 2012

inilah kisah aku dan dia

kita berdua jauh berbeza bagai langit dan bumi tapi serasi.. sering saja terpisah..namun selalu merindu rinduan tapi bila bersama ada saja yang tak kena.. bila bersama jarang kita bercakap namun bila jauh sering saja bergayut mcm tak nak letak fon.. hrmm itulah kita.
lusa aku dah kena bertolak dan kita bakal terpisah lagi..sering kita berjauhan dan di sana nanti aku pasti terlalu amat merinduinya.. "terlalu" rinduuu.. sebulan rasa sekejap je masa berlalu,tup tup lusa aku dah kena bertolak ke sana..
bila dekat dgn dia aku selalu menangis " ada saja yg dia akan buat bg aku menangis" dan bila geram mula lah aku merajuk sehingga berjam2 tak bertegur sapa dgn dia.. dan bila berjauhan nanti aku pasti menagis lagi, tapi menagis kerana aku amat merindui dia..hal2 sebegini sudah masak utk kami berdua..

aku selalu mengharapkan  suatu saat nanti bila kita sudah berjaya kita tidak akan terpisah lagi oleh arus kesibukan masa.. dan sentiasa akan bersama walaupun kita banyak perbezaan di antara satu sama lain..

" aku menyayanginya.. kelmari,hari ini,esok dan semoga hingga ke Jannah "
"semoga Allah setuju"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...