Friday 11 May 2012

OH ! aku yang terkecewa

semalam aku beriya2 sgt nak buat header utk blog sendiri..akhirnya aku terkecewa juga.. nak tahu knape aku terkecewa ? segala pasal header aku research dlm inCik google.. ada sesetengah pakar blog mengatakan kena download photoscape dgn gimp.. dgn penuh rasa yg berkeinginan terlampau,aku pun download lah kedua2 nya.. step by step aku buat mcm mana cara nak buat blog header sendiri walaupun aku ni mmg tak pandai lansung bab2 tu.. mula2 kena buat dlm photoscape,mmg dah jadi walaupun taklah secantik header2 org lain.. lepas tu klu nak bg tranperent kena pulak ke gimp.. dkt gimp tu dah berjuta kali aku cari gambar yg disave drpd photoscape 'cats'  tapi knape tak jumpa2 jugak.. adakah laptop aku yg bermasalah atau otak aku ni yg bermasalah ? oh.. kwn2 ku disini tolong lah aku.. knape aku tak jumpa2 jugak gambar yg disave dkt gimp tu ? pelisss oh pelisss

oh tidak.. ! esok aku kena g kl atas arahan inCik2 bos..nak tak nak aku kena g jugak..9 hari aku akan menetap dkt kota yg penuh kesibukan tu.. jadi..mungkin aku tak blh lagi nak bukak blog melalui laptop sementara di sana nanti... insyaAllah akan aku cuba jugak buka melalui samsung galaxy tab aku ni.. ehh somarang..jangan pulak korang tak dtg melawat blog aku ni yee.. aku selalu tgk2 wlupun tak blh nak balas cBox..

p/s : pada sesiapa yg tahu kenapa aku tak blh nak ambik gambar dr photoscape ke gimp tu tlg bagi tahu ye..
peliss oh pelisss sgt2

4 comments:

  1. Cantik Dh Blog

    ReplyDelete
  2. mekasih2... tapi kita nak buat header sendiri..
    kesian kan.. awak tahu tak kenape dlm gimp tu tak jumpa gambar yg dlm photoscape ? tlg kita ehh..hehee..:)

    ReplyDelete
  3. Blog-nya cantik seperti orang-nya cuma efek dark membuat mata sakit....

    ReplyDelete
  4. mekasih ya sahabat.. atas saranan kamu,aku telah menukar kulit yg baru.. cantik tak ? hehee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...