Monday 7 May 2012

MACARON ! kini telah pun aku miliki

Akhirnya arini aku dapat juga merasa keenakkan macarons.. aku oder melalui mas macaron , aku buat order self-pickup..jadi kami buat temujanji utk berjumpa dekat jusco.. rasa macarons ni mmg terbaik ! pergghh ! sedap sgt2.. bila korang dah mkn sure nak lagi dan lagi..


                   ni adalah rupa kotak mas macarons




                 macaron yg sgt2 sedap seperti imej nye.. hehee






                             rupa macaron semasa dlm kotak

so.. selepas je jumpa dgn kak mas..aku tak sabar2 pulak nak merasa keenakkan macaron ni.. jadi aku buat keputusan utk singgah dkt secret recipe.. dah dkt secret recipe tak kan aku takmau oder apa2,nnt kena halau pulak kan an an... jadi aku pun oder lah makanan dan minumam seperti gambar di bawah :)





                                nasi goreng satay secret recipe





                          Appletiser sparkling ( ada tanda halal)


hrmmm... byk betul aku mkn arini..rasa semakin membuncit dah perOt aku nii...tapi akan kembali lansing setelah beberapa jam kemudian..


p/s : selera makan aku sekarang semakin menjadi2.. adakah ini tanda nak gemok ?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...